2013. június 18., kedd

Tutorial: Babahordozóba takaró

Néhány hónapja igen csak aktuális volt a babahordozóba köthető takaró.

Kistesó született április 10-én és hát azért akkor eléggé kiszámíthatatlan időjárás volt.

Szülés előtt utolsó heteimben, amikor időm engedte elsőszülött gyermekem mellett varrtam, nagyon sokat varrtam mind neki, mind pedig születendő kisöccsének.

Az egyik ilyen elkövetett eset a babahordozóba köthető takaró volt.


Nagyon kis praktikus dolog volt ez egészen addig, amíg be nem jött a nagy meleg és a fiamból óriás nem lett.
Bizakodó vagyok, hogy ősszel még sor kerül a használatára, bár ha ilyen ütemben növekszünk, akkor ősszel inkább már az átmeneti, fekvőre dönthető ülésünk fog figyelni az autóban.

Ennek a gyönyörűségnek a leírását is Pinterestes böngészésen során találtam Itt és az eredeti pedig itt található.

Ha esetleg valaki elkészítené, akkor jó varrogatást hozzá. Én minden percét élveztem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése