2013. június 14., péntek

Hobbi felszerelések rendszerezése

Pár hónappal ezelőtt volt egy nagyobb projektem. A hobbiszekrényem ráncba szedése volt a feladat.

Szerencsésnek érez magam, hogy saját hobbiszekrényem van.... legalábbis egyelőre, amíg a kisebbik gyermekem el nem bitorolja Tőlünk felnőttektől a dolgozó és hobbi szobát.

A terv az volt, hogy a kiömleni készülő anyagokat és egyéb felszereléseket kulturált köntösbe öntsem. Kocka vagyok, szeretem a kereteket és a rendet magam körül na..
Meg hát a férjem is erősen kifejezte ellenszenvét a nem túl paradicsomi állapotok miatt.

Végül is költözés után 1 évvel már illik rendben tartani a dolgokat.

Tanakodtam, hogyan is oldhatnám meg ezt a problémát is.

Pinterest jó barátunk nagyon, szerintem ott csak azt nem talál az ember, amit nem is akar megtalálni. (Vagyis, ha jobban belegondolok, nekem még nem sikerült játék hegesztőpajzs készítő leírást találni, hm jó kis piaci rés).

Végül a jól bevált dekupázsra esett a választásom és az újrahasznosítás jegyében összeszedegettem a költözésből megmaradt kartondobozokat, pár régi, megsárgult szakácskönyvet, csak, hogy régies legyen a stílus.

 Bekevertem egyszerre 3 dobozra elegendő tapétaragasztót, szétszedtem a könyveket lapokra és kezdődhetett az idegnyugtató ragasztgatás.

Összesen 12 dobozt sikerült ezzel a módszerrel kidekorálnom. Amikor végeztem, akkor a könyvek borítójából méretre vágott kartonlapokból doboz címkéket készítettem. Olyan színűre festettem a textiles címkéknek keretet, amilyen színvilágú anyagokat tartalmaz.


Azóta rend és tökéletes szimmetria uralkodik a szekrényben, legalább is kívülről :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése