2013. június 3., hétfő

Tesco Online, avagy teszteljük az online nagybevásárlást :)

Bevallom, nagyon szeretek webáruházakból vásárolni, főleg mióta kiköltöztünk "vidékre" a budapesti agglomerációba.

Benzin költség, parkolási díj, sok-sok idő és 2 gyerek,  számolgattam, egyszerűen nem éri meg a buli.

Sokan bizalmatlanok az efféle bevásárlási móddal szemben. Férjem is... Mégis mondogatta nekem, hogy próbáljam ki, annyira rossz nem lehet és 2 gyerek mellett az idő nagy kincs, főleg hétvégén, amikor együtt a család.

Múlthéten belevágtam ebbe az újabb projektbe. Keveset akartam csak elsőre, de a végén egy szép 90 tételes lista jött össze. Hiába, de az online boltban nagyobb a választék, mint itt a helyi hiperben.

A vásárlással pedig úgy voltam, hogy kb úgyis ugyanazokat a márkákat veszem mindig, sokat nem veszíthetek, csak a szavatossági idő volt kérdéses. Arra pedig a nagy könyv az ÁSZF azt írja, hogy a legkésőbbi lejárati idejű termékek kerülnek a csomagomba.

Van nekik profi, idősáv foglaló rendszerük is. 2 óránkénti beosztással.

Szerdán megrendeltem, pénteken 10-12 között kértem a kiszállítást és vártam.

Pénteken 11:50-kor felhívott a futár, hogy ne haragudjak, de 3 percet késni fog és így kicsúszik a 12:00-ás idősávból. Ez már egy pozitív dolog, hogy szólnak.

Azt ígért időpontra meg is érkezett a futár. Kedves, előzékeny fiatalember.
Meglepően segítőkész, behozta a cuccokat is.

Ami nagyon tetszett, hogy minden téma szerint volt szétcsomagolva. Könnyű volt átnéznem, hogy minden megvan-e, sőt kaptam saját listát is az ellenőrzéshez. Valóban minden megvolt, jó késői lejárati határidővel.

A szabályzatuk úgy szól (lévén online vásárlásról van szó), hogy ami nem tetszik, azt jogomban áll visszaküldeni. Mindenre találnak helyettesítő terméket, ha a megrendelt éppen nincs raktáron, de azt sem vagyok köteles elfogadni. Király, tényleg nincs átvágás a dologban.

Fizetni lehet a futárnál bankkártyával, ez is szimpatikus.

Férjem erre azt mondta, hogy Angliában ez a rendszer már hosszú évek óta működik, szóval nem meglepő, hogy azokat a bevált dolgokat átültetve startolt idehaza a Tesco Online.

Egy újabb dolog, amivel megkönnyítettem az életem. Vagyis csökkentettem a dolgaim számát. Ezentúl mindig így fogok vásárolni. Persze a helyi hentes, zöldséges, Őstermelői sajtbolt háromszöget részesítem előnyben a friss termékekért,ja és a kertemet, de minden egyebet Tescoéknál veszek.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése