2013. július 6., szombat

Kedvenc falikép a gyerekszobába házilag (esetünkben Bob a mester)

Olyan sokat gondolkodtam már azon, hogy milyen képet kellene a gyerekszobába készítenem a folyamatos rajongási mánia miatt.

Gondoltam profi dekupázsolt, vagy ragasztott faliképre. Aztán hamar rájöttem, hogy gyerekek esetében ebből sem kell nagyon profit készíteni, mint oly sok minden más játék esetében sem, mert előbb utóbb megunják és mehet a tárolóba és pakolgathatom ide- oda.

Bob a mester nagy kedvenc nálunk, de csak hullámokban, most éppen Thomas és Transformers őrület, sőt inkább elektromos vasút őrület van.

Mivel nagy méretű söralátét kartonok legtöbbször vannak idehaza és akril festékek is, így a könnyű, gyors megrajzolásra és festésre esett a választásom.

Ilyenek lettek Bob mesterék, amik az falvédő felett kaptak közvetlenül helyet, mert "anya azt könnyen meg tudom nézni az ágyból is" :).






Azért nem tudok ennyire szépen rajzolni szabad kézzel, hanem ezt az oldalt hívtam segítségül a mintákhoz.

A megfelelőket kinyomtattam, átrajzoltam a jó öreg indigó papír segítségével a figurákat a kartonlapra és már festettem is. Még szerencse, hogy van idehaza pár Bob a mesteres mesekönyv :). Itt ott kevernem kellett a színárnyalatokat, de nem volt velük sok gond.

Rá kell jönnöm, hogy a festegetés igazán idegnyugtató tevékenység. Szeretem is nagyon, csak hát nagy koszolással jár.

Visszatérve az elektromos vasútra, csak egy sima lego duplo elektromos vonatunk van, egy személyszállító. A teherszállító készlet ára erősen kiütötte a biztosítékot :). Bár Bence a minap reggeli közben ezt a kampányszöveget adta nekem elő: "anya reménykedek benne, ha nagyobb leszek, a következő gyereknapra megkapom az elektromos tehervonatot".

Szóval az elektromos vonat a favorit most nagyon, minden nap játszunk vele, akár több órát is. Imádja a képeket is a mozdonyáról.

Egyik nap bevillant egy ötlet, ahogy épp a vasúti felüljárót építettem. Mi lenne, ha a készlet dobozából készítenék faliképet.

Mire az alvási időre került a sor, már továbbgondoltam az ötletet és így lett a faliképből, Lego montázs kép, ami egyben takaró, sötétítő funkciót is betölt a gyerekszoba ajtaján:


Jól látszik a képen, hogy nem csak a vasúti készlet került rá, hanem apa régi 1988-as legoinak épségben megőrzött dobozaiból egy kis egyveleg.

Az ajtó felső részéről még hiányzik a montázskép gyűjtemény, mert még nem volt ihletésem ( nah jó lusta voltam ) elkészíteni, de..... coming soon :).


Igazából tényleg nem kell a gyerekeknek drága dolgokat készíteni, a legegyszerűbb apróságoknak is nagyon örülnek.
Érdemes eltenni az ajándékba kapott játékok dobozait, ha másnak nem, akkor képeket készíteni belőle.

Bence időről, időre visszatér ehhez a képhez és nézi, számolgat és mondja a mesét a képek alapján. Tényleg hasznos, mi felnőttek nem is gondolnánk, hogy mennyire :).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése